شهرداری منطقه ۲ پیشگام اجرای خدمات رفاهی برای شهروندان است
به گزارش تبریزگویا، یاسین بجانی در بازدید از مجتمع مسکونی فجر کوی داگستری که با حضور شهردار منطقه ۲ به انجام رسید، گفت: شهرداری منطقه ۲ پیشگام اجرای خدمات رفاهی برای شهروندان در بین مناطق شهرداری تبریز است و جا دارد از تلاش های شهردار منطقه و همکاران این منطقه تشکر کنم.
وی افزود: با عنایت به اینکه بالای ۵۰۰ خانوار در مجتمع فجر سکونت دارند و فضای سبز این مجتمع نیازمند رسیدگی است، این موضوع در اولویت اقدامات شهرداری قرار می گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد:ضرورت دارد، خدمات متنوع شهری در مجتمع های مسکونی افزایش یابد و بر این اساس امکانات رفاهی برای این مجتمع و امکانات تفریحی برای کودکان مدنظر قرار گرفته و در حوزه زیباسازی نیز خدماتی برای اهالی ارائه خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر تبریز همچنین از راه اندازی سامانه بهروب توسط شهرداری منطقه ۲ که در راستای جداسازی زباله های تر و خشک است هم از علیپور شهردار منطقه ۲ قدردانی کرد.
در این بازدید که در پی پاسخگوئی به درخواست اهالی برای انجام پاره ای از خدمات رفاهی و محله ای از مجتمع فجر به انجام رسید، شهردار منطقه ۲ برای ارائه خدمات مضاعف از جمله رسیدگی به وضعیت آسفالت، رنگ آمیزی جداول و جمع آوری زباله، رسیدگی به زمین های ورزشی و فضای سبز و همچنین ارائه امکانات رفاهی بیشتر برای اهالی مجتمع مسکونی فجر با مشارکت اهالی قول مساعد داد.
به گفته علیپور، ارائه خدمات برای شهروندان سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تحت عنوان “طرح خدمات محله ای” در معابر اصلی و فرعی این منطقه از ۸ اردیبهشت به مدت یک ماه آغاز شده و این طرح خدماتی در معابر شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲ به اتمام رسیده و هم اکنون در حوزه شهرداری ناحیه ۲ و در محلات ائل گلی در حال اجرا است.