برگزیده 3 » پیشخوان
کد خبر : 13186
پنجشنبه - 3 خرداد 1403 - 20:09

تفاوت شاخص آیت الله رئیسی با روسای جمهور گذشته

به گزارش تبریزگویا، مسعود پزشکیان در حاشیه مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز به خبرنگاران، گفت: از مردم تبریز و آذربایجان که چنین حضوری در این مراسم باشکوه داشتند تشکر می‌کنم. امروز واقعاً جمعیت هزاران نفری در این شهر گردهم آمده و برای شهدای خدمت اشک ریختند.

وی با بیان اینکه در تبریز تا به امروز چنین جمعیتی جمع نشده بود، ادامه داد: امروز مردم برای این شهدا سنگ تمام گذاشتند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

پزشکیان در خصوص تفاوت شاخص آیت الله رئیسی با رؤسای جمهور گذشته گفت: ایشان واقعاً مردمی بودند. با مردم به زبان خودشان صحبت می‌کردند و طوری صحبت می‌کرد که انگار یک فرد معمولی است.

وی با تسلیت به ملت ایران و خانواده‌های این عزیزان گفت: امید است شهادت جانسوز این عزیزان ما را بیدار کند و بتوانیم مسیر آنها را ادامه دهیم.

پزشکیان ادامه داد: آقای رئیسی فردی صادق، صمیمی و عدالت خواه بودند و هر زمان که با ایشان به دلیل مسئولیت‌هایی که داشتم، ملاقات می‌کردم، ایشان بدون برخورد جناحی و حزبی به عدالت توصیه می‌فرمودند و اظهار علاقه داشتند که با همین نگاه و برنامه عدالت خواهی را ادامه دهیم.

وی گفت: سنگینی غم شهادت رئیس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، امام جمعه محترم، استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر سرنشینان بالگرد وصف نشدنی است.