برگزیده 2 » پیشخوان
کد خبر : 15033
شنبه - 24 شهریور 1403 - 12:04

ابراهیم مولائی، دبیر اجرایی بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

به گزارش تبریزگویا، ابراهیم مولائی طی حکمی از سوی مهدی باقریان، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، به عنوان دبیر اجرایی بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و چهارمین جشنواره مردم‌داری منصوب شد. مولائی که دارای بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی است، پیش‌تر دبیری بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، سومین جشنواره مردم‌داری و نخستین جشنواره “هنر هشتم” را بر عهده داشته است.
بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت “شخصی‌سازی در روابط‌عمومی و ارتباطات دیجیتال” در زمستان ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد. این رویداد، فرصتی برای گردهمایی متخصصان، پژوهشگران و فعالان حوزه روابط‌عمومی از سراسر کشور است تا دستاوردها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. ناگفته نماند همزمان با این کنفرانس، چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران نیز برگزار خواهد شد که به تجلیل از فعالیت‌های برتر مردمی در حوزه روابط‌عمومی می‌پردازد.
این رویدادها توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI)، انجمن روابط‌عمومی ایران (IRPRS)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) برگزار می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویدادها، علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت رسمی کنفرانس به نشانی www.kpri.ir مراجعه کنند.