سه داوطلب از آذربایجان شرقی رتبه های زیر ۱۰ کنکور ۱۴۰۲ را کسب کردند
به گزارش تبریزگویا، امیرحسین مردی زرنقی از تبریز رتبه ۶ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده و سونیا مرادی از شهرستان چاراویماق نیز موفق به کسب رتبه ۹ گروه آزمایشی علوم انسانی شده است.
همچنین علی نوری دیگر داوطلب استان از تبریز رتبه ۱۰ گروه آزمایشی ریاضی و فنی را کسب کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز موفقیت دانش آموزان آذربایجان شرقی را در کنکور سراسری تبریک گفت
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در تماس تلفنی با نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ از آذربایجان شرقی، از تلاشهای آنان تقدیر و این موفقیت را به آنها تبریک گفت.
استاندار آذربایجان شرقی هم در پیامی کسب رتبههای برتر کنکور ۱۴۰۲ توسط سه نفر از دانشآموزان استان را تبریک گفت.
متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:
فرزندان عزیزم آقایان علی نوری و امیرحسین مردی زرنقی و خانم سونیا مرادی
خبر مسرتبخش موفقیت ارزشمندتان در رقابت آزمون ورودی دانشگاهها و کسب عنوانهای برتر در این آزمون، بار دیگر توانمندیهای جوانان خطه آذربایجان را جلوهگر ساخت و موجب خوشحالی و مباهات فراوان اینجانب و مردم فهیم و شریف استان شد.
این موفقیت بزرگ، حاصل لطف و عنایت الهی، حمایتهای بیدریغ والدین محترم و زحمات دبیران گرانقدر شما و بویژه پشتکار، تلاش و همت مضاعفتان بوده است.
لازم میدانم این افتخارآفرینی باارزش را به شما فرزندان عزیز و خانوادههای محترمتان تبریک گفته و از مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان بالاخص دبیران محترم و دلسوز شما تشکر و قدردانی کنم.
سلامتی و موفقیت روزافزونتان را در سایر مراحل زندگی مخصوصا تحصیل در دانشگاه و طی مدارج بالای علمی آرزومندم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم این موفقیت را به دانش آموزان و خانواده آنها تبریک گفت.
مسعود سعادتی در تماس با دانش آموزان امیر حسین مردی زرنق، سونیا مرادی و علی نوری افتخار آفرینی این دانش آموزان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ را به آنان و خانواده شان تبریک گفت.
مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفتگوهای جداگانه با هر یک از دانش آموزان خطاب به آنان گفت: این موفقیت در سایه تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و بهره گیری از ایمان و اتکا به خداوند حاصل شده است و مایه دلگرمی معلمین عزیز، دانش آموزان و خانواده های آنان است و همگان را برای تلاش در مسیر علم دانش ترغیب می کند.