دسته‌بندی نشده
کد خبر : 7294
دوشنبه - 20 شهریور 1402 - 16:21
مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان:

اختصاص بیش از۲۳هزار صندلی قطار فوق العاده تبریز – مشهد برای زائران امام رضا(ع)

به گزارش تبریزگویا، محمدرضا قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این اقدام به مناسبت ایام صفر به خصوص ۲۸ صفر انجام شده است، افزود: اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان امسال نیز همانند سال های گذشته اقدام به برقراری قطارهای فوق العاده کرده و به طور متوسط تعداد ۲ رام قطار به صورت روزانه در مسیر تبریز به مشهد و بالعکس برای این ایام برنامه ریزی کرده است.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ارایه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شده و از تمام ظرفیت‌های این اداره کل برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران بارگاه رضوی استفاده می شود.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان با تاکید بر اینکه افزایش سطح کیفی و رضایت‌مندی زائران در طول مسیر در دستور کار است، گفت: سامان‌دهی و نظافت واگن های مسافری و ایستگاه ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر انجام‌ شده است.

قربانی، با بیان اینکه تلاش می شود علاوه بر افزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر ریلی فراهم شود، ادامه داد: ۱۰۰ درصد ظرفیت ایجاد شده برای این ایام در اختیار مردم و هیات های مذهبی استان های آذربایجان شرقی و غربی قرار گرفته است.