پیشخوان
کد خبر : 1757
یکشنبه - 12 دی 1400 - 08:49

تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی

به گزارش تبریزگویا، در این جلسه حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت : ارائه برنامه های آموزشی و تشکیل تیم های امدادی جز وظایف ذاتی هلال احمر بوده و در این خصوص از همکاری نهادها و مجموعه ها باعنوان فعالیت داوطلبانه استقبال می کنیم .

بهنام صمدی رئیس حوزه اتومبیلرانی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گزارشی از وظایف حوزه اتومبیلرانی ارائه داد و گفت :کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از مجموعه های مختلفی تشکیل یافته که بخش‌های مهم آن حوزه اتومبیلرانی، بخش اسناد بین المللی و گردشگری، امدادخودرو است .

وی ادامه داد : در شرایط وقوع حوادث و بحران‌ها نیاز است که نهادها و سازمان‌ها و مجموعه های مردم نهاد در کنار هلال احمر باشند که در این راستا حوزه اتومبیلرانی آماده تشکیل تیم های امدادی و کسب آموزش های لازم و در صورت در خواست هلال احمر در حوادث و بحران‌ها و سایر برنامه ها وارد عمل شده وبه حادثه دیدگان ارائه خدمت نماید .

صمدی خاطر نشان کرد: جهت نظام مند نمودن همکاری های فی مابین تصمیم به انعقاد تفاهم نامه همکاری گرفته شد که امیدواریم شاهد افزایش سطح همکاری فی مابین در حوزه آموزش های امدادی و تشکیل تیم های امدادی و سایر برنامه هاباشیم .