دسته‌بندی نشده
کد خبر : 4233
چهارشنبه - 28 دی 1401 - 23:02
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

اصناف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۲۱ هزارو ۴۸۲ میلیاردریال جریمه شدند

به گزارش تبریز گویا ، صمد حضرتی، روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۱۱ هزار و ۱۹۴ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۱۱ هزار و ۱۹۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۲۱۱ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن سه هزار و ۲۳۹ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه بیش از سه هزار و ۱۸ میلیارد ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، ادامه داد: در این بازه زمانی سه هزار و ۲۱۳ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۸۵ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در ۹ ماه امسال ۷۲۸ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان بیش از ۳۱ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، افزود: در این مدت ۷۳۲ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۹ پرونده تخلف در جریان است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر داروخانه‌های استان یادآوری کرد: در اجرای این طرح به مدت هشت روز، ۱۵۰ داروخانه در سطح استان مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد چهار مورد تخلفات جزئی شامل ۲ مورد عدم فروش دارو و ۲ مورد عدم حضور مسئول فنی در داروخانه ثبت شد.

حضرتی، با بیان اینکه پرونده تخلفات مربوط به عدم فروش دارو در شعبه تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، ادامه داد: در اجرای این طرح، از شهرستان‌های استان گزارشی مبنی بر بروز تخلف در داروخانه‌ها ارسال نشده است.