پیشخوان
کد خبر : 4438
چهارشنبه - 12 بهمن 1401 - 16:23
سرمربی اسپانیایی تراکتور:

از کیفیت زمین ورزشگاه راضی نیستم/مسئولین همکاری نکردند

به گزارش تبریز گویا ، پاکو خمز عصر چهارشنبه بعداز پیروزی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران با انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه، افزود: متأسفانه شرایط زمین مناسب نبود امروز شاهد چمنی خشک بودیم که مطابق خواسته‌مان آب نداده بودند و اگر به عنوان تیم میزبان نتوانیم از شرایط زمین استفاده کنیم، بهتر است اینجا بازی نکنیم.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: قبول دارم که در نیمه نخست چند فرصت به فولاد هدیه دادیم و نگران تکرار این نوع اشتباهات هستم و نباید به این شکل بازی کنیم ولی به هر حال تیم برتر میدان بودیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه تراکتور تیم برتر زمین بود و موقعیت بیشتری داشت، یادآور شد: تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند برای من مهم است و اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند، زود عوض می‌شود.

خمز با اشاره به نوع بازی شاگردانش اضافه کرد: تیمم هم در زمان تصاحب توپ و هم زمانی که توپ را از دست می‌دهد به خوبی پرس کرده و می‌جنگد و به همین دلیل است که به پیروزی می‌رسیم.

وی در خصوص آرش قادری توضیح داد: آرش امروز مصدومیت جزئی داشت و نخواستم با استفاده از وی ریسک کنم و طی روزهای آتی به تمرینات اضافه می‌شود و در بازی بعدی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور در رابطه با ساعت برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور، اذعان داشت: ساعت بازی را من تعیین نمی‌کنم ولی اگر تأخیر یک الی ۲ ساعت با تأخیر از بازی امروز که باعث حضور بیشتر هواداران شود، من هم دوست دارم.

تیم تراکتور با برد یک بر صفر مقابل فولاد ۲۹ امتیازی شده و همچنان در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته است.