پیشخوان » تیتر یک
کد خبر : 5325
پنجشنبه - 7 اردیبهشت 1402 - 13:48
رئیس مجلس شورای اسلامی:

تولید رانتی محکوم به شکست است

به گزارش خبرنگار تبریزگویا، محمد باقر قالیباف قبل از ظهر پنج شنبه در بازدید از یک مجموعه نساجی در سراب گفت: تصمیم‌گیری‌های درست، صحیح و پایدار، ثبات اقتصادی رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینان و مخصوصاً گروه‌های زنجیره تولید و ایجاد ارزش می‌توانند نقش آفرینی کنند، افزود: مجموعه‌هایی که از تولید گوشت و فعالیت‌های کشاورزی تا تولید پارچه و لباس انجام می‌دهند، می‌توانند حداکثر ثروت و منفعت را با کمترین هزینه برای کشور فراهم کنند.

قالیباف سپس با تاکید بر اینکه اشتغالزایی و مهار نقدینگی در کشور ضروری است، ادامه داد: کارآفرینان پیشقراولان تولید ثروت در کشور هستند.

رئیس مجلس با اشاره به بازدید از پروژه احداث فرودگاه سراب گفت: مجوزهای مربوط به این فرودگاه صادر شده و فعالیت‌های احداث آن با ردیف بودجه عملیاتی شده است؛ نباید فراموش کرد که پیشرفت این فرودگاه در گرو توجیه اقتصادی و بهره‌گیری از بخش خصوصی است.

قالیباف گفت: با توجه به اینکه در سال جاری رشد تولید به عنوان اولویت کارها قرار دارد، توجه به ثبات اقتصادی دارای اهمیت است؛ بنابراین باید در حوزه اقتصاد برای سرمایه‌گذاران، آرامش و امنیت برقرار کنیم.