برگزیده » پیشخوان
کد خبر : 10052
شنبه - 9 دی 1402 - 18:57

صندوق‌های سیار در انتخابات کاهش می یابد

به گزارش تبریزگویا، تراب محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر  استاندار آذربایجان.شرقی و با رهنمودهای ایشان، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

وی از آمادگی عوامل انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد ملی در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی کمیته‌های ستاد انتخابات استان،‌ فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آمادگی ۱۰۰ در صدی برگزاری انتخابات را دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده نواقص احتمالی نیز قبل از برگزاری انتخابات برطرف خواهد شد.

محمدی ادامه داد: آذربایجان‌شرقی به لحاظ تعداد حوزه‌های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه بوده و دارای ۱۳ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی می‌باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت برای حضور حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران آگاهانه در پای صندوق.های رای حاضر خواهند شد و ادارات و نهادها نیز وظایف خودشان را در این زمینه انجام می.دهند تا شاهد حضور پرشور در پای صندوق‌های رای باشیم.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آمادگی حوزه‌های انتخابات استان خبر داد و افزود: تمام حوزه‌های انتخاباتی، تجهیز و امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات نیاز آماده شده است؛ همچنین در حوزه‌هایی که آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف می‌باشد، تمهیداتی توسط کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات استان  اندیشیده شده که این نارسایی به حداقل برسد.

محمدی گفت: امسال تعداد صندوق‌های سیار انتخاباتی در استان نسبت به سال‌های گذشته حداقلی خواهد بود و سعی خواهیم کرد صندوق‌های رای‌گیری همچنین عوامل اجرایی را در حوزه.هایی که میزان حضور بیشتر است، افزایش دهیم تا مردم بتوانند براحتی آرای خود را در صندوق‌ها بیندازند.