رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه از روز یکشنبه به طور همزمان یک سامانه بارشی و یک سامانه سرد وارد استان می شود، گفت: در کنار بارش برف کاهش هشت تا ۱۵ درجه ای دما انتظار می‌رود.

به گزارش تبریزگویا، محمد امیدفر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در کلیبر، اهر ، هریس ، هوراند ، سراب ، بستان آباد ، هشترود ، چاراویماق و مراغه شدیدتر خواهد بود، نسبت به کولاک برف و اختلال در تردد به ویژه در محورهای کوهستانی هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه همراه با فعالیت سامانه بارشی یک سامانه سرد هم وارد آذربایجان شرقی می شود، پیش بینی کرد: دمای هوای استان به طور متوسط ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش یابد.

وی دمای حال حاضر تبریز را ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای استان در کلیبر با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در هریس با ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر گزارش شده است .

امیدفر با اعلام اینکه در زمان حاضر شاهد بارش های پراکنده در برخی نقاط استان هستیم، گفت: سامانه بارشی که از فردا استان را تحت تاثیر قرار می دهد از روز دوشنبه تضعیف می شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها