رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین بخش انتخابات در کنار سایر بخش ها، کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستگاه های احراز هویت است.

به گزارش تبریزگویا، تراب محمدی امروز در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان افزود: دستگاه های احراز هویت که  در انتخابات مورد استفاده قرار خواهند گرفت، عامل مهم در اجرای این روند است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اقدامات مثبتی که توسط کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات استان صورت گرفته، نتیجه آن در روز انتخابات مشخص خواهد شد و امیدوارم در روز برگزاری انتخابات در سراسر استان ارتباط پایدار مخابراتی، زیرساختی و رادیویی داشته باشیم.

محمدی تاکید کرد: دستگاه های متولی ارتباطات و فناوری اطلاعات با هم‌افزایی و همکاری با تمام شهرستان های استان بخصوص شهرستان های نوار مرزی و مناطق محروم، ترتیبی اتخاد کنند تا هیچ مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

وی در ادامه از تمام دستگاه ها خواست در کنار مباحث فنی، در موضوع تبلیغات و افزایش مشارکت عمومی نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: این دوره از انتخابات با دوره های قبلی متفاوت بوده و اصلی ترین وجه تمایز آن نیز فناوری اطاعات و ارتباطات است.

فرهاد شیدایی گفت: تمام کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، باید تلاش کنند تا روند انتخایات به خوبی به پیش رود.
وی به قانون جدید انتخابات اشاره و اضافه کرد: در قانون جدید ثبت مهر بر روی شناسنامه هنگام رای دهی، حذف شده و احراز هویت توسط دستگاه های الکترونیکی انجام خواهد شد.

شیدایی افزود: در سطح استان چهار هزار و ۳۷۰ نقطه رای گیری وجود دارد که ۲ هزار و ۵۴۰ نقطه ثابت بوده و یک هزار و ۸۳۰ نقطه نیز سیار است.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: تمام تلاش بر این است با رویکردهایی که در حوزه فناوری اطلاعات در پیش گرفته ایم، انتخابات را با حداقل خطا برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: از ظرفیت برگزاری انتخایات باید برای توسعه ارتباطات در استان استفاده کنیم.

شیدایی به تجهیز بخشداری های آذربایجان شرقی به فیبر نوری اشاره کرد و گفت: تجهیز ۲۷ بخشداری به فیبر نوری را به صورت همزمان آغاز کرده ایم و طبق برنامه ریزی های انجام یافته، تمام آنها تا دهه فجر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها