رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات نقطه تعیین کننده است و همه باید یکصدا در میدان باشیم، گفت: آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با انقلاب دشمنی داشته و بدنبال حضور نیافتن مردم در انتخابات هستند چون از حضور مردم پای صندوق های رای می ترسند.

به گزارش تبریزگویا، احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی و تکریم استاندار فقید، با بیان اینکه سردار خرم زحمات زیادی کشید، اظهار کرد: ایشان برای کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی و پژوهش های علمی و انعقاد قراردادهای مهم اقتصادی تلاش زیادی کرد که باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در کار جهادی توقف مطرح نیست و انقلاب به ما یاد داد که نباید دست از جهاد بکشیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی بن بست ندارد چون خدا را داریم.

وزیر کشور با بیان اینکه ما ترسی از شهادت نداریم، گفت: پیروزی اسلام مقابل کفر وعده الهی است و ما نزدیک قله هستیم و نباید به آن شک کرد.

وی اظهار کرد: مقاومت غزه مقابل ارتش بزرگ اسرائیل، نشانه تحقق صدق وعده الهی و پیروزی است.

وحیدی به مبارزات یمنی ها هم اشاره کرد و گفت: توقف در این شرایط و ناامیدی ممنوع است و باید حرکت مقتدرانه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت بیدار و در صحنه و تسلیم ناپذیر است، ادامه داد: دولت هم در میدان است و تمام ارزش های عزت آور را دنبال می کند چون دولت عین مردم است.

وزیر کشور با اشاره به انتخاب ” مالک رحمتی ” به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: امروز مدیری جوان و فرهیخته استاندار می شود که در حوزه سیاسی و اقتصادی صاحب نظر است.

وی همچنین با بیان اینکه آذربایجان شرقی قلب تپنده و نقطه محوری در اقتصاد ایران است و مرکز دیپلماسی در بین کشور های همسایه است، افزود: اینجا خطه عاشورایی است و استاندار جدید هم مدیر جهادی است.

وحیدی اظهار کرد: رییس جمهور بر توسعه استان تاکید دارد و مصوبات سفر باید پیگیری شود بر این اساس نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم تا نیازها و کمبودهای مردم استان سریع رفع شود.

وی وجود حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را مایه برکت، وحدت و انسجام بی مانند در استان توصیف کرد و گفت: باید از مدیریت معنوی ایشان استفاده کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها