رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

شهردار تبریز از برپایی جشن‌های متعدد و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز ایام الله دهه فجر و همچنین اعیاد شعبانیه از ۱۲ بهمن تا ۶ اسفند مصادف با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، یعقوب هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری شهرداری‌ها باید در کنار ارائه خدمات به شهروندان به کارکردهای اجتماعی مدیریت شهری نیز توجه داشته باشد و بر همین اساس امسال شهرداری تبریز در خصوص اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی در قالب ۵۲ هفته همت مضاعفی داشته است.

وی افزود: معاونت‌ها، مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه جشن‌های ویژه‌ای برای شهروندان و خانواده پرسنل شهرداری با مشارکت گروه‌های هنری مطرح تبریز و آذربایجان شرقی ترتیب خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: مناطق دهگانه شهرداری تبریز علاوه بر برگزاری جشن‌های خانوادگی در این ایام برای پرسنل و خانواده بزرگ شهرداری، موظف به برپایی حداقل یک ویژه برنامه فرهنگی و جشن برای عموم شهروندان ساکن در سطح حوزه خود هستند.

شهردار تبریز افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سلامت همگانی را از جمله اساسی‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی سال‌جاری خواند و گفت: شهرداری تبریز از ابتدای سال‌جاری بیش از ۵هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان اجرا کرده است.

وی امسال در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی، توجه ویژه‌ای به نشاط افزایی اجتماعی با محوریت قرار دادن برنامه‌های فرهنگی دارد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها