رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در خصوص موارد مطرح شده اخیر درباره محلول یخ زدایی استفاده شده در شهرداری تبریز و برای تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش تبریزگویا، متن این اطلاعیه بدین شرح است:
نظر به موارد مطرح شده در خصوص سمی یا بی‌خطر بودن محلول یخ زدایی مورد استفاده در شهرداری  تبریز، ذکر چند نکته جهت اطلاع عموم همشهریان محترم ضروری است:
تاکنون هیچگونه قرارداد حقوقی پژوهشی بین دانشگاه تبریز با شهرداری تبریز مبنی بر استخراج فرمولاسیون اولیه، تهیه و یا تولید انبوه محلول های مورد اشاره منعقد نشده است.
۲. اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها با توجه به مسئولیت اجتماعی خود می‌توانند با مذاکره با سازمانهای مختلف، در نظام حل مسائل و مشکلات سازمان‌ها ورود پیدا کرده و نظرات کارشناسی خود را در قالب انتفاع مالی یا هر قالب دیگری در اختیار آنها قرار دهند. پرواضح است نظرات ارائه شده توسط اعضای هیات علمی، لزوما نظر حقوقی یا علمی دانشگاه نخواهد بود.
۳. در مورد محلول های یخ زدایی نیز که  امسال و سال قبل در شهر تبریز  مورد استفاده قرار گرفته اند، نظرات موافق یا مخالف ارائه شده توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه، صرفا نظرات کارشناسی و تخصصی ایشان بوده و سامانه جامع آزمایشگاهی دانشگاه تبریز مسئولیتی در قبال رد یا تایید اظهارات یاد شده نخواهد داشت.
۴. نظر به بندهای سه گانه مطرح شده، دانشگاه تبریز آمادگی دارد تا در صورت درخواست نهادهای ذیربط و مراجع قانونی، با تشکیل تیم پژوهشی نسبت به بررسی دقیق و علمی موارد مطرح شده پرداخته و نتایج را در اختیار آنان قرار دهد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها