رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه بارشی از امشب شهرهای جنوب استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و انتظار بارش برف در این شهرها از جمله بستان آباد ، میانه، مراغه، هشترود و چاراویماق را داریم.

به گزارش تبریزگویا، «محمد امیدفر»، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی در نیمه شمالی استان به صورت پراکنده فعال خواهد بود ولی در شهرهای جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا اواخر روز جمعه در استان ادامه می یابد، اظهار کرد: این سامانه موجب افزایش ابر، بارش برف و مه گرفتگی می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی، گفت: لغزندگی، یخبندان و اختلال در تردد به ویژه در جاده های کوهستانی، آبگرفتگی معابر و کولاک برف دور از انتظار نیست.

امیدفر، ادامه داد: برودت هوا تا روز شنبه هفته اینده ادامه داشته و از روز شنبه دمای هوا به صورت نسبی افزایش می یابد و جوی به نسبت پایدار در استان حاکم می شود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ورزقان با دمای منفی ۱۲ درجه و خداآفرین با دمای مثبت ۹ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده و دمای تبریز در گرمترین زمان به سه درجه و در سردترین زمان به منفی پنج درجه سانتی گراد رسید و دمای فعلی (۱۰ و ۴۵ دقیقه) این شهر صفر درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نکرده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها