رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

شهردار تبریز گفت: به مناسبت دهه فجر افتتاح ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در این شهر برنامه ریزی شده است.

به گزارش تبریزگویا، «یعقوب هوشیار» روز پنجشنبه در گفت و گو خبرنگاران افزود: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی ۹ طرح جدید شهری با اعتبار پنج هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال نیز در این شهر آغاز می شود.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌ های ویژه‌ در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب و فضاسازی سطح شهر، اظهار کرد: این برنامه ها از ۱۲ تا ۲۹ بهمن سالروز قیام تاریخی مردم تبریز به بهره برداری می رسد.

شهردار تبریز، گفت: مناطق دهگانه شهرداری تبریز نیز با فضاسازی سطح شهر در ایجاد امیدآفرینی و نشاط شهروندی نقش ایفا کرده اند و با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شعارهای مناسبتی روزانه در دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن» در فضاسازی های امسال گنجانده شده است.

هوشیار، ادامه داد: جشن‌ ها و ویژه برنامه‌ های فرهنگی متعددی برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه از ۱۲ بهمن تا ۶ اسفند مصادف با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت توسط شهرداری تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: شامگاه ۱۸ بهمن همزمان با عید بزرگ مبعث و ۲۱ بهمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقاط مختلف شهر نورافشانی می شود.

هوشیار، افزود: در دهه فجر هر شب برنامه هایی با محتوای موضوعی این ایام توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار می شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها