رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: امام خمینی (ره) جامعیت اسلام را در عمل نشان دادند و ثابت کردند که اسلام دین جامع است و این واقعیت در پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید.

به گزارش تبریزگویا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق با رهبری و انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار کرد: بر این اساس امام راحل به خصوص توانست ابعاد سیاسی و اجتماعی اسلام را پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا کند.

وی ادامه داد: انقلاب عظیم ایران در واقع خط مستمر بعثت نبوی است که حضرت امام با اقتدار، شجاعت، فداکاری و اندیشه بلند خود توانست این خط بعثت را که در طول زمان کم رنگ شده بود، پررنگ کند.

وی تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) را مبارک خواند و گفت: بر اساس سخنان مقام رهبری، انقلاب اسلامی به مثابه بعثت نبوی در جهان معاصر رخ داد که در آن طرفداری از مظلومان و محرومان در راس قرار گرفت.

امام جمعه تبریز یادآور شد: همچنان که در صدر اسلام اشرار در برابر عظمت پیامبر اسلام صف کشیدند، با وقوع انقلاب اسلامی نیز تمام گردنکشان جهان در برابر بزرگی ملت ایران به صف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و از آحاد مردم درخواست کرد تا با احساس مسئولیت بیشتر در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی شرکت کرده و اجازه ندهند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها