رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود گفت: دید افقی در جاده مراغه – هشترود به دلیل کولاک به ۲۰ متر رسید اما تردد خودروها به کندی امکان‌پذیر است.

به گزارش تبریزگویا، «وحید آخوندزاده» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: راهداران در حال فعالیت در این محور پرتردد هستند و همراه داشتن زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی به رانندگان عبوری از این جاده توصیه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه راه ۴۰ روستای شهرستان در منطقه سهندآباد هشترود بسته است، اضافه کرد: ۶ دستگاه نمک‌پاش دستی و اتوماتیک، ۶ دستگاه سنگین راهداری شامل لودر، گریدر و بولدوزر و ۱۲ دستگاه تراکتور و لودر استیجاری در محورهای این شهرستان به‌کارگیری شده تا تردد مسافران و روستاییان تسهیل شود.

کولاک در جاده هشترود – چاراویماق

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای «چاراویماق» نیز بیان کرد: تردد در جاده هشترود – چاراویماق به دلیل کولاک به کندی، و در برخی از نقاط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

«مختار علیشاهی» با اشاره به اینکه این شهرستان ۲۲۰ روستا دارد، افزود: راه دسترسی ۸۰ روستا به دلیل بارش شب گذشته و کولاک بسته است و در بقیه مسیرهای روستایی هم تردد بسیار دشوار است.

به گفته وی ۲۵ نفر از راهداران شهرستان در قالب هفت گروه مختلف و با ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات دولتی در حال بازگشایی این مسیرها هستند و ۱۵ دستگاه تراکتور و بولدوزر استیجاری نیز به کمک آنان آمده‌اند.

وی این را هم بیان کرد که چاراویماق ۶۷۰ کیلومتر راه روستایی، ۶۵ کیلومتر راه فرعی و ۹۰ کیلومتر راه اصلی دارد و این شهرستان برفگیر، و برخی از مسیرهای آن سخت‌گذر است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها