رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از واحد تولید قطعات آسانسور و پله برقی در شهرک صنعتی بعثت تبریز بهره‌برداری شد.

به گزارش تبریزگویا، واحد تولیدکننده قطعات آسانسور و پله برقی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع با ساختمان اداری و سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

در این واحد تولیدی انوع درب و کابین آسانسور تولید می شود و با بهره برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۸۰ نفر در این واحد فراهم شد.

در این واحد تولیدی علاوه بر کابین آسانسور، انواع قطعات آسانسورها، پله برقی ها و بالابرهایی که از خارج وارد کشور می شود، تولید خواهد شد تا از خروج ارز به خارج از کشور جلوگیری شود.

«فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعام سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر یک روزه به تبریز، از طرح های عمرانی شهرک صنعتی بعثت بازدید می کند و در جریان این سفر از ۲ واحد تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی «استاد عالی نسب» و «بیلوردی» بهره برداری می شود.

در این سفر به مناسبت دهه مبارک فجر، ۲۵ پروژه زیرساختی و زیربنایی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار بیش از چهار هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال و تولیدکننده انواع فیلترهای اکویی و هواکش در شهرک صنعتی بیلوردی بهره برداری می شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها