رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

مالک باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه الان تیم تراکتور صاحب معدن شده است، گفت: سالانه بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال برای تیم فوتبال هزینه می‌کنم و هیچ منتی نیست، چون این هزینه‌ها دلی بوده و از صمیم قلب انجام می‌شود.

به گزارش تبریزگویا، محمدرضا زنوزی مطلق در مراسم امضای قرارداد مشارکت گروه توسعه سرمایه‌گذاری “دریک” با یک شرکت معدنی، افزود: تا چندی قبل هواداران تراکتور به دنبال این بودند که مجتمع معدنی مس سونگون این باشگاه را بخرد، اما هم اکنون باشگاه اقدام به خریداری معدن مس کرده که برای هواداران مایه مباهات و خوشحالی است و البته فواید آن طی سال های آینده بیش از پیش برای باشگاه ملموس تر خواهد شد.

وی با اعلام اینکه الان تیم تراکتور صاحب معدن شده است، اظهار کرد: در مراحل بعدی باید به دنبال این باشیم که هواداران میلیونی تراکتور را در شرکت سرمایه‌گذاری ثبت نام کنیم تا هواداران از منافع باشگاه و تیم خود بهره‌مند شوند و سهامدار شده و سرمایه‌گذاری کنند.

زنوزی ادامه داد: طی سه تا پنج سال آینده اتفاقات بسیار مهم و در حد معدن مس سونگون توسط باشگاه تراکتور انجام خواهد شد، چون با امضای قرارداد ذکر شده این شرکت صاحب سه معدن در منطقه است که ظرفیت بسیار بالای درآمدزایی دارد و می تواند منطقه را از نظر اقتصادی متحول کند.

به گفته وی با راه‌اندازی معدن و کارخانه‌های کنسانتره مس در منطقه مرند، در فاز اول حداقل برای ۶۰۰ نفر اشتغال مستقیم فراهم می شود و این قول را می دهم شهرستان مرند مهاجرپذیر باشد نه اینکه جوانان آن منطقه به شهرهای دیگر برای درآمدزایی مهاجرت کنند.

زنوزی با بیان اینکه از نظر قانونی هیچ وظیفه‌ای برای مشارکت در امور اجتماعی ندارد، یادآور شد: اما از نظر قلبی این وظیفه را داشتم که یک سری هزینه‌های اجتماعی را به خصوص در ورزش انجام دهم و از اینکه در فوتبال هزینه می‌کنم هیچ منتی بر کسی ندارم، چون نسبت به مرز و بوم و آب و خاکی که دارم، بدهکارم و که باید آنرا پرداخت کنم.

وی از اینکه برای تیم فوتبال تراکتور سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان خرج می‌کند، ابراز رضایت کرد و ادامه داد: این وظیفه من و گروهم است و ربطی به کسی ندارد، اما نتظار داریم مدیران و مسئولان حمایت معنوی از ما بکنند تا با انگیزه بیشتر برای جوانان منطقه کار کنیم.

زنوی با بیان اینکه مردم حامی ما هستند نه ما حامی مردم، اظهار کرد: در باشگاه تراکتور نیز من حامی تراکتور نیستم، بلکه هوادار میلیونی پشتیبان ما هستند و ما قدردان همه آنها هستیم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها