رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش کودکان در بیمارستان مردانی آذری طبق روال عادی خبر داد و گفت: ظرفیت اورژانس این بیمارستان حدود ۸۰ نفر است و در حال حاضر ۷۳ نفر بیمار در بخش اورژانس در حال مداوا هستند.

به گزارش تبریزگویا، جواد احمدیان در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در طی روزهای اخیر به علت انواع مختلف عفونت‌های ویروسی موارد مراجعه به بیمارستان کودکان مردان آذری افزایش داشته است اما این مسئله به علت یک نوع خاصی از بیماری نبوده و انواع مختلف عفونت‌های ویروسی را شامل می شود.
وی با اشاره به اینکه تراکم بیمار در بخش ها زیاد است و پذیرش بیماران در صورت نیاز انجام می شود گفت: بیماران بعد از انجام مراقبت های لازم  در صورتی که  با توجه به نظر پزشک نیاز به بستری داشته باشند در بخش‌های عفونی و در صورت نیاز در دیگر بخش‌های بیمارستان بستری می شوند و مورد اورژانسی و حالت خارج از کنترلی وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر عمده بستری کودکان در بیمارستان مردانی آذری انجام می‌شود افزود: در این ماه‌های سال افزایش مراجعات به بیمارستان طبیعی است و از خانواده‌ها می‌خواهیم که به هیچ عنوان نگران نباشند، خانواده‌ها می‌توانند از خدمات کلینیک شماره ۲، خدمات شیخ الرییس و پزشکان متخصص کودکان بهره‌مند شوند و در صورتی که پزشکان تشخیص و ارجای  برای بستری داشته باشند پذیرش طبق روال عادی انجام می‌گیرد.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های اساتید و کادر درمان در مجموعه بیمارستان کودکان مردانی آذری اظهار کرد: از اساتید محترم تقاضا شده است ضمن ویزیت مرتب بیماران بستری، بیمارانی را که نیاز به مراقبت بستری ندارند ترخیص کنند تا فضای کافی برای بیماران مراجعه کننده داشته باشیم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها