رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۲۹ بهمن تبریز، چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان و مقام شامخ ابوالشهدا آیت الله ارومیان با حضور مردم شهیدپرور در حسینیه گلزار شهدای تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریزگویا، در این مراسم که عصر امروز پنجشنبه و به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، سه تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند.

شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم با گرامی داشت یاد ۱۳ شهید بزرگوار قیام ۲۹ بهمن تبریز و همچنین شهدای حادثه تروریستی کرمان، عنوان کرد: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

حجت الاسلام محمود حسینی ادامه داد: همه ما در قبال شهدا وظایفی داریم و ادامه مسیر آنها اصلی‌ترین وظیفه و دین ما نسبت به آنهاست.

وی افزود :شهدا با مجاهدت‌ و گذشتن از جان خود به وظیفه شان در زمان‌های مختلف عمل کردند و اکنون این وظیفه ماست که در مسیر آنها ثابت قدم باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.

حسینی گفت: شاید جایگاه شهدا برایمان قابل درک نباشد و آنهایی که به این مرتبه از تعالی می‌رسند این جایگاه را درک می‌کنند.

وی اضافه کرد: نخستین قطره خون شهید تمام گناهان وی را از بین می‌برد و خداوند خود میزبان آنهاست و طبق آیه شریفه قرآنی «شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند» و این نشان دهنده جایگاه رفیع آنهاست.

وی تاکید کرد: بار دیگر با شهدا عهد می بندیم و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها