رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی در نخستین نشست رسمی خود پس از انتخابات هفته گذشته، با اکثریت آرا، «احمد مرادپور آسیابی» را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند.

به گزارش تبریزگویا، منتخبان دور هفتم خانه مطبوعات همچنین برای ریاست هیئت مدیره به«اسد بابایی بارنجی» رای دادند. در این انتخابات داخلی، «حمیده بردباری جراغیلی» نیز برای سمت نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.
«علیحسین حسنی توفیقی» هم با رای اعضای هیئت مدیره، سمت خزانه دار را به عهده گرفت.
بر اساس این گزارش، در انتخابات هیئت مدیره هفتم خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی که هفته گذشته – هجدهم بهمن ماه- با مشارکت ۷۵ درصدی اعضا برگزار شد، در بخش مدیران مسئول، داود هوشیار با ۱۲۱ رای و حمیده بردباری با ۱۰۱ رای به عنوان عضو اصلی و مرتضی شفیعی با ۶۲ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
در بخش خبرنگاران، محمدرضا علی اشرفی با ۱۲۸ رای، علی حسین حسنی توفیقی با ۱۰۵ رای و مهدی جمالی با ۷۹ رای به عنوان عضو اصلی و شاهین محمودی با ۵۸ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
در بخش نمایندگی روزنامه‌ها احمد مرادپور با ۱۲۸ رای به عنوان عضو اصلی و علیرضا محمدپور با ۴۷ رای به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شد.
در بخش نمایندگی خبرگزاری ها هم اسد بابایی با ۱۳۵ رای به عنوان عضو اصلی و رضا حلیمی با ۴۳ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات نیز علی سلیمی با ۱۱۷ رای و محمدحسن علملو با ۴۳ رای به عنوان بازرسان اصلی و حمید حمیدی با ۲۵ رای به عنوان بازرس علی البدل تعیین شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها