رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۱۶۰۰ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۷۰۰ شعله اجاق گاز زمینی و ۹۰۰ عدد چراغ اضطراری توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در مناطق روستایی و کم برخوردار استان توزیع می‌شود.

به گزارش تبریزگویا، حمید منجم در این خصوص گفت: «این اقلام با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم و کم‌ برخوردار استان ارسال شده است. »

وی افزود: «توزیع این اقلام با همکاری خانه‌های هلال و داوطلبان جمعیت هلال احمر در تمام شهرستان‌های استان‌ انجام خواهد شد. »

منجم با اشاره به نقش خانه‌های هلال در ارائه خدمات به مناطق محروم، اظهار کرد: خانه‌های هلال به عنوان پایگاه‌های کوچک جمعیت هلال احمر در سطح روستاها و مناطق محروم، نقش مهمی در ارائه خدمات مختلف به مردم این مناطق دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در تشریح فعالیت‌های خانه‌های هلال گفت: این خانه‌ها در زمینه‌های آموزش‌های امدادی، خدمات بهداشتی و درمانی، کمک‌های معیشتی و … به مردم خدمات ارائه می‌دهند. »

وی از مردم نیکوکار استان خواست برای کمک به نیازمندان در مناطق محروم، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جمعیت هلال احمر استان اهدا کنند.

گفتنی‌ست خانه‌های هلال مراکزی هستند که در سطح روستاها و مناطق محروم با هدف ارائه خدمات مختلف به مردم توسط جمعیت هلال احمر ایجاد شده‌اند. این خانه‌ها با مشارکت مردم و خیرین اداره می‌شوند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها