رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • یکشنبه 29 بهمن 1402 - 19:16
  • کد خبر : 11417
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : بندر انزلی به جمع استفاده کننده از محصولات تجاری تراکتورسازی پیوست

طی بازدیدی که اعضای شورای شهر و شهردار بندر گردشگری انزلی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران داشتند دو طرف برای استفاده از تولیدات این مجموعه در زمینه خدمات شهری در بندر انزلی به تفاهم رسیدند.

به گزارش تبریزگویا، طی بازدیدی که اعضای شورای شهر و شهردار بندر گردشگری انزلی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران داشتند دو طرف برای استفاده از تولیدات این مجموعه در زمینه خدمات شهری در بندر انزلی به تفاهم رسیدند و مقرر شد در کمترین زمان و حتی قبل از آغاز سال جدید برای شروع ۱۰ دستگاه از تولیدات این خودروسازان دیزلی در اختیار شهرداری انزلی قرار گیرد.
شهردار بندر انزلی در حاشیه این مذاکرات و بازدید به خبرنگار ما گفت: طی بازدیدی که از سایر مجموعه ها و استانها برای تامین خودروهای لجستیک شهرداری انزلی داشتیم قابلیتها و مزیتهای کشنده های تولید در تراکتورسازی توسط سایر تولیدکنندگان برای ما تشریح و محرز شد و به همین دلیل پس از بررسی های تکمیلی از طریق سازمانهای ذیربط مربوطه و تایید موضوع، جهت استفاده و شروع همکاریها به تبریز و تراکتورسازی سفر کردیم که خوشبختانه نتایج این سفر برای شهر و شهروندان بندر انزلی مثمرثمر واقع شد.
وحید پورحضرت افزود: در ارزیابی های صورت گرفته برای انتخاب خودروی خدمات شهری انزلی به قابلیتهای همچون کیفیت، قیمت کاملا اقتصادی و به صرفه، تعامل- همراهی و همکاری بسیار دلسوزانه تراکتورسازی در پرداخت خریدها، پشتوانه بودن برند و صنعتی به نام تراکتورسازی برای این محصولات، خدمات پس از فروش و … رسیدیم که در کمتر محصول داخلی وجود داشت.
وی همچنین از کاهش هزینه های در حوزه مدیریت خود به جهت استفاده از این تولیدات خبر داد و گفت: با استفاده از کامیونت های خودروسازان دیزلی هزینه های تامین ماشین آلات لجستیکی و خدمات شهری شهرداری انزلی به صورت قابل توجهی کاهش می یابد چرا که شهرداری انزلی ماهانه صرفا جهت اجاره خودروهای خدمات شهری در حوزه پسماند بالای ۳۰ میلیارد ریال هزینه را متقبل می شد که به تبع آن با بهره مندی از تولیدات تراکتورسازی شاهد حذف این میزان اعتبار خواهیم بود.
وحید پورحضرت همچنین تاکید کرد: تامین خودروهای خدمات شهری در تمامی شهرهای کشور چالش اصلی شهرداری های محسوب و در تمامی استانها و مراکز شهرهای آنها مشاهده می شود و در راستای حذف این معضل در استان گیلان شهرداری بندر انزلی به عنوان اولین شهر این استان گردشگری اقدام به استفاده از خودروهای تجاری تراکتورسازی کرده که پیش بینی می کنیم استفاده از این محصولات توسط سایر شهرداری های گیلان نیز مورد استقبال قرار گیرد.
خودروهای تجاری تولیدی تراکتورسازی پک کامل استفاده در کارهای لجستیک شهرداریها از پسماند تا آتش نشانی ها را دارد
مدیرعامل خودروسازان دیزلی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این گفتگو اظهار داشت: از زمان بهره برداری خط تولید کشنده های تجاری در تراکتورسازی، اکثر شهرداران کشور از جمله خود تبریز، کرمان، مشهد، انزلی و … مجهز به این خودرو شده اند و با توجه به قابلیت تجهیز این خودروها به پک کامل تجهیزات خدمات شهری مانند آتش نشانی، کامپکت زباله، تانکر حمل سوخت، جاروی خیابانی، بالابر و … استفاده از این تولیدات در حوزه خدمات شهری مورد استقبال قرار گرفته و رضایت کامل از کیفت این محصولات نیز به عنوان بازخورد دریافت شده است.
سعید پناهی با اشاره به اینکه خودروسازان دیزلی آذربایجان برنامه ظرفیت تکمیل خدمات شهری را در دستور کار قرار داده اظهار داشت: همچنین بهره مندی از تولیدات داخلی بخصوص موتورهای تولیدی در موتورسازان تراکتورسازی به منظور پیش برد اهداف داخلی سازی در راستای منویات مقام معظم رهبری به جهت استفاده از ظرفیتهای داخلی در تولیدات نیز از برنامه های آتی این مجموعه می باشد.
وی تصریح کرد: از زمان بهره برداری از این خط تولید توسط رییس جمهور حدودا ۲۵۰ دستگاه کامیونت تولید و عرضه شده و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال نیز تعهدی که به دولت محترم به جهت تعداد تولید این محصول داده ایم محقق شود.
سال آینده هزار دستگاه کامیونت تولید و به متقاضیان عرضه می شود
به گفته پناهی براساس برنامه های تولیدی پیش بینی شده برای سال آینده یک هزار دستگاه از این کشنده تولید و به متقاضیان عرضه خواهد شد.
شایان ذکر است خط تولید کامیونت های تجاری شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان به عنوان یکی از شرکتهای اقماری گروه صنعتی تراکتور سازی ایران خرداد ماه امسال با حضوررییس جمهور به بهره برداری رسید.
گفتنی است در این بازدید اعضای شورای شهر بندر انزلی از جمله شعبان جعفری، رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی و محمدرضا بدیعی فر عضو شورا بندر انزلی، همچنین شهرام توانا، مدیر سازمان پسماند استان گیلان و معاونت خدمات شهری بندر انزلی به همراه وحید پورحضرت شهردار بندانزلی حضور داشتند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها