رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور با بیان اینکه هیچ‌گاه نباید در مقابل استقرار صنعت مقاومت کنیم، گفت: آبادانی در گروی توسعه سرمایه‌گذاری است.

به گزارش تبریزگویا، هوشنگ نصیرزاده در مراسم استقرار اولین محموله ماشین آلات حفاری اکتشافی معدن روستای کوهناب، اظهار داشت: عملیات اکتشافات تکمیلی معدن روستای کوهناب با استقرار ماشین آلات حفاری، در آستانه نیمه شعبان آغاز شد. این اقدامات، هیچ ارتباطی با موضوعات انتخاباتی و سیاسی نداشته و هفت درصد سهام این معدن، متعلق به باشگاه تراکتور است.
وی ادامه داد: پیش از این با استقرار صنایع در منطقه عسلویه، شاهد آبادانی روستاهای اطراف بوده‌ایم. هیچ‌گاه نباید در مقابل استقرار صنعت مقاومت کنیم. آقای مهندس زنوزی مطلق پیش از این مجموعه ورشکسته رخش خودرو را شکوفا کرده و همچنین هواپیمایی آتا و سایر صنایعی که در اختیار دارند را با اتکاء به هوش اقتصادی و بازاریابی، به سرعت به روز رسانی کرده‌اند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه با استخراج و راه‌اندازی کارخانه مس، شاهد تحول در منطقه مرند و جلفا خواهیم بود، گفت: راه‌اندازی کارخانه کنسانتره مس، باعث اشتغال‌زایی و تولید ثروت برای منطقه می‌شود. البته اقدامات اولیه مبنی بر اکتشافات و استخراج نیازمند هزینه‌های سنگین است؛ چرا که آزمایشات هزینه‌های سرسام آور داشته و برخی ماشین آلات وارداتی هستند.
نصیرزاده ادامه داد: مسیر دسترسی به معدن صعب العبور بوده و نیازمند جاده‌سازی است که همین امر نیز باعث ایجاد آبادانی در منطقه می‌شود. گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک به عنوان یکی از شرکت‌های موفق، مجری عملیات بوده و خیلی خوشحال هستیم که بخشی از سهام این پروژه بزرگ، متعلق به باشگاه تراکتور بوده و باعث تغذیه باشگاه از این درآمد پایدار خواهد شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها