رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
معاون توسعه و بهره‌برداری گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک خبر داد؛

استقرار اولین محموله ماشین آلات حفاری اکتشافی معدن روستای کوهناب

معاون توسعه و بهره‌برداری گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک از استقرار اولین محموله ماشین آلات حفاری اکتشافی معدن مس روستای کوهناب خبر داد و گفت: اکتشافات این معدن به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش تبریزگویا، «فرزین قنبری قوشچی» امروز – پنج شنبه ۳ استفندماه – در مراسم استقرار اولین محموله ماشین آلات حفاری اکتشافی معدن روستای کوهناب، اظهار داشت: براساس قرارداد مشارکت گروه توسعه سرمایه‌گذاری خمز در شرکت آذر مس کان ایرانیان، با دستور آقای مهندس محمدرضا زنوزی مطلق، اقدامات اولیه مبنی بر اجرای عملیات عمرانی ایجاد مسیر دسترسی به معدن در حال انجام بوده و امروز بخشی از دستگاه‌های حفاری در روستای کوهناب مستقر شدند. همزمان با این اقدامات، تحقیقات فنی برای اکتشافات و راه‌اندازی کارخانه در حال انجام است؛ البته پیش از این مطالعات اصلی توسط شرکت آذر مس کان ایرانیان انجام شده بود.
وی ادامه داد: امروز دستگاه سوئدی CS 14 در محل اکتشافات استقرار یافت و این دستگاه قابلیت حفاری ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ متر را دارد و یکی از به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌هاست.
قنبری با بیان اینکه مهندس زنوزی مطلق پیگیر امورات مربوط به معدن روستای کوهناب است، بیان کرد: گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک، پیش از این در زمینه صنایع فولاد، خودروسازی، تریلی‌سازی و تولیدات مواد غذایی، حمل و نقل و عرصه ورزش قابلیت‌های خود را نشان داده و آقای مهندس زنوزی مطلق چهره ملی بوده و مردم ایران نیز هیچ‌گاه خوبی‌ها را فراموش نمی‌کنند.
وی در پایان تأکید کرد: اینکه پس از ۱۰ روز از انعقاد قرارداد مشارکت، عملیات اجرایی پروژه معدن مس روستای کوهناب آغاز شد، نشانگر اهمیت و جدیت گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک در اجرای این پروژه است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها