رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

قطار انقلاب به ۱۲ امین ایستگاه بهارستان رسید و ما نیز سازنده این  باغ استراتژیک بهارستان هستیم، انشالله میاییم تا با انتخابمان قاطع بگوییم برای ساختن سرزمین مادری مان با احدالناسی شوخی نداشته و به کسی حق دخالت نمیدهیم.

به گزارش تبریزگویا، برادران و خواهران عزیز
از گردنه ها و مسیرهای سخت با وجود شیب‌ های تند عبور کرده ایم و امروز به قله‌ فتح امید نزدیک شده‌ایم.


زمانی که به قله نزدیک تر میشویم بخل و خباث های دشمنان روز به روز افزایش مییابد.
بحران‌آفرینی، خدشه به امنیت کشور و ایجاد اختلال اقتصادی معیشتی در زندگی مردم از جمله خباثت هایست که اخیرا با ان ها مواجه هستیم‌.


که به لطف خداوند و در پرتو وحدت ملی دشمن نیز برای بار هزارم شکست خواهد خورد.
امروز با امید به خداوند تبارک و تعالی و اتکال به حضرت بقیةالله
برای اقتدار این مرز و بوم دوباره به میدان می اییم
به میدان می اییم تا بگوییم هستیم پای کار این نظام مردمی الهی مقدس.


دشمن که در حوادث سال گذشته با شکست بسیار سنگینی مواجه شد و آن شکست را نتیجه وحدت ملی بین آحاد مردم میداند ؛به همین جهت به شدت ملت را به یاس و نا امیدی در خصوص سرنوشت خویش که منجر به قهر و عدم مشارکت در انتخابات شود دعوت می نماید.


ولی اخیرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم که ملت چگونه پای کارسختیهای جمهوری اسلامی هستند.  و با حضور آحاد مردم در راهپیمایی که برای دشمن شکستی دوباره بود نشان دادند جمهوری اسلامی عین حقیقت است .


ملت غیور ایران اسلامی نشان دادند با تمامی مشکلاتی که دارند با تمامی فشار های اقتصادی که در جامعه وجود دارد؛ با تمام وجود پای کار این نظام هستند.


ملت ما نشان دادند که اگر داخل خانه مشکلی دارند گله ای دارند نمی گذارند این مشکل به بیرون خانه درج کند.
اکنون نیز به جهت عهدی دوباره با نظام و تایین سرنوشت خویش؛
با اتکال بر سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است ؛دوباره می آییم.

مجلس ریل گذار هست؛مجلس یک هدف را در نظر میگرد و برای آن هدف ریل گذاری میکند. ریل گذاری مجلس باید به دنبال اهدافی چون رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، به دنبال پیشرفت علم، پیشرفت فنّاوری، به دنبال عزّت ملّی و استقلال ملّت باشد؛ دولتها موظّفند و مجبورند برطبق قانون  در ریلی که مجلس گذاشته حرکت کنند؛ اگر مجلس مسیری درست ومعین  را برای  دستگاه عظیم دولت  که اجرا کننده قوانین هست معیّن نماید؛ مشکلات خود به خود حل میشوند.


انشالله ۱۱ اسفند ماه با انتخاب افردی اصلح و کار امد که ریل گذاری هایشان در جهت اهداف نظام و رفاه ملت نه کسانی که مرعوب غرب باشند .که اگر مرعوب غرب باشند، دنبال حاکمیّت جریان اشرافی‌گری میشنود که ریل‌گذاریشان در این جهتها خواهد بود.
و این کشور را تضعیف میکند.


انشالله میاییم تا با انتخابمان قاطع بگوییم برای ساختن سرزمین مادری مان با احدالناسی شوخی نداشته وبه کسی حق دخالت نمیدهیم .
ملت غیور آذربایجان به خصوص تبریز قهرمان
آذربایجان همیشه تایین کننده بوده و هست
در تمامی زمینه ها
چه در دوران مشروطه چه در دوران انقلاب چه در زمان جنگ و چه در دوران پسا انقلاب
انشالله با یاری خداوند تبارک و تعالی و مدد حضرت بقیةالله ۱۱ اسفند ماه نشان خواهیم داد آذربایجان شهید پرور با مشارکتی بالا با تمام وجود پای کار این نظام بوده و هست.

علی پورعلی، مشاور فرماندار تبریز

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها