رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 8 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای عملیات آسفالت ریزی اساسی کوی بنفشه در شنب‌غازان خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات ساماندهی و بهسازی معابر غرب و شمال‌غرب تبریز با اجرای عملیات زیرسازی، همسطح سازی و آسفالت ریزی اساسی یکی از مهم ترین اقدامات مدیریت شهری است.
وی افزود: به منظور تکریم شهروندان و سهولت در تردد خودروها، بیش از ۱۵۰ تن آسفالت در کوی بنفشه واقع در شنب غازان توسط عوامل معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال توزیع است.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: عملیات توزیع آسفالت شریان‌های اصلی و محلات تا پایان سال تداوم خواهد داشت.
وی همچنین افزود: عملیات لکه‌گیری و چاله زدایی معابر اصلی و فرعی منطقه نیز توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه درحال اجراست.
رضا جان‌فشان نوبری در ادامه از اجرای عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر جاده تبریز – مرند خبر داد و گفت: عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر پل مایان به سمت پلیس راه تبریز – مرند به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.
وی همچنین ادامه داد: این عملیات با هدف آبیاری فضای سبز و حذف آبیاری با تانکر، در راستای اهمیت آب‌رسانی جهت حفظ و گسترش فضای سبز به منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره مسیر ترانزیتی کلان‌شهر تبریز صورت می‌گیرد.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: این اقدام موجب می‌شود تا شبکه آبیاری توسعه یافته و آب‌رسانی به درختان و فضاهای سبز سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود و نظارت بر این اقدامات کاملاً کارشناسانه باشد.

وی با بیان اینکه عملیات لوله‌‌ گذاری آب خام به متراژ هزار متر طولی در این مسیر آغاز شده است، افزود: این عملیات با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال آغاز و در حال اجراست.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها