رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از نمایشگاه صنایع دستی «هشت بهشت» که به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه دو تبریز برپا شده بازدید کرد.

به گزارش تبریزگویا، حکیمه غفوری در بازدید از این نمایشگاه که با هدف توانمندسازی بانوان کارآفرین تبریز، توسعه و ترویج فرهنگ بومی و محلی برگزار شده، بر ضرورت حمایت ویژه مدیریت شهری و نیز سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان از هنرهای اصیل و ماندگار آذربایجان تاکید شد.
غفوری ضمن تمجید از دستاوردهای هنری و فرهنگی بانوان تبریز از آنها خواست تا در تولید محصولات خود به ترویج فرهنگ بومی و محلی و به ویژه آموزش شهروندی به دانش آموزان از طریق محصولات فکری، بازی و سرگرمی بیشتر توجه کرده و در بحث آموزش هنرهای خود به نسل های جدید و به ویژه نوجوانان و جوانان بیش از گذشته توجه نمایند تا هنر ماندگار آذربایجانی در سراسر کشور و منطقه توسعه پیدا کند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن صحبت با چند تن از زنان و بانوان کارآفرین و فعال حوزه صنایع دستی، از اختصاص مجموعه ویژه و ثابت برای عرضه صنایع دستی تبریز و نیز حمایت مادی و معنوی شورای اسلامی شهر وشهرداری تبریز از بانوان توانمند تبریز در سال آینده خبر داد.
این گزارش حاکی است نمایشگاه صنایع دستی «هشت بهشت» به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تبریز از ۱۲ تا ۱۷ اسفند ماه در سالن همکف ایستگاه شماره ۵ مترو (فلکه راهنمایی) برپا شده است.
در این نمایشگاه که بیش از ۲۰ غرفه تخصصی در حوزه های صنایع دستی، صنایع غذایی و سوغات تبریز حضور دارند از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب برای بازدید و خرید عموم علاقمندان آزاد است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها