رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز توزیع یک هزار و ۴۲۸ تن شکر با قیمت مصوب دولتی در آذربایجان شرقی جهت ایجاد تعادل در بازار خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه شکر با قیمت مصوب دولتی در اتحادیه‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی سازمانها، ادارات کل، کارخانجات و شرکت‌ها و… در حال انجام است.

وی در خصوص توزیع شکر در بازار گفت: قیمت مصوب هر کیلو ۲۹ هزار تومان مختص خرده فروشی و۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان مختص عمده فروشی تحویل در درب انبار غله در سطح استان است.

فتحی افزود: اتحادیه‌ها، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی چنانچه متقاضی خرید جهت توزیع شکر خانوار در بین کارمندان و کارگران خود می‌باشند می‌توانند به معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با درخواست کتبی جهت دریافت حواله مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای ماه رمضان و ایام نوروز تأمین شده است و هیچگونه کمبودی را در سطح استان نداریم. در هر کدام از کالاهای اساسی که احساس نیاز شود، توزیع را افزایش خواهیم داد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها