رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

سومین ویژه برنامه «افطارلیق» شهرداری منطقه دو تبریز با استقبال پرشور شهروندان و مهمانان در ائل گلی تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریزگویا، در این برنامه که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تبریز در ورودی ائل گلی تبریز برگزار می شود آیتم های مختلفی مانند: تواشیح خوانی، موسیقی های مختلف پاپ و موغام، استندآب کمدی، جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، مسابقات خانوادگی، بازی های بومی و محلی، اهدای جوایز و برنامه های آموزشی و فرهنگی و … به مورد اجرا گذاشته می شود.
این گزارش حاکی است، ویژه برنامه های « افطارلیق» شهردار ی منطقه دو تبریز با آیتم ها و بخش های مختلف و غیر تکراری هر شب با استقبال باشکوه شهروندان و مهمانان شهر تبریز روبرو شده و در کنار اجرای برنامه های شاد و فرهنگی با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، از فضای معنوی نیز برخوردار است.
مهمانان مختلفی از شهرهای مختلف کشور و استان در این برنامه مهمان بوده و از اجرای این برنامه ها استقبال کرده اند.
در سومین برنامه از سری برنامه های ده گانه این منطقه، که جمعه شب ۲۵ اسفندماه برگزار شد، مردم خداجوی و وع دوست حاضر در برنامه، با کمک ۱۰۰ میلیون ریالی خود، در همان محل، و با هماهنگی با ستاد دیه استان، زمینه آزادسازی یک زندانی جرایم غیرعمد تبریز را فراهم کردند.
چهارمین ویزه برنامه افطارلیق شهرداری منطقه دو تبریز، روز شنبه،؛ ۲۶ اسفندماه از ساعت ۲۰ شب در ورودی ائل گلی برگزار می شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها