رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: سربازان و حافظان مرزهای هوایی ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی کشور هستند.

به گزارش تبریزگویا، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش صبح امروز در بازدید از ایستگاه رادار شهید توحیدی اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند اما کارکنان غیور پدافند هوایی به عنوان مرزبانان هوایی ایران اسلامی اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش ملت شریف ایران اسلامی خدشه‌دار شود.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ما صادر کننده تجهیزات دفاعی خود به کشور های دیگر هستیم افزود: همه این اقدامات حاصل تلاش و کوشش خستگی ناپذیر دانشمندان جوان ایران اسلامی در بحث صنایع دفاعی کشور است.
سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: وحدت و هماهنگی یگان‌های ارتش و سپاه اقتدار و بازدارندگی دفاع هوایی را برای کشور فراهم کرده است و باعث شده است تمامی نقشه‌های دشمنان شناسایی و خنثی شود.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب بااشاره به اینکه سربازان و حافظان مرزهای هوایی کشور مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی ایران اسلامی هستند بیان داشت: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی متناسب با استانداردهای روز دنیا طراحی در مدار عملیاتی قرار گرفته‌اند که امکان تجاوز و تعرض را از استکبار جهانی سلب کرده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها