رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اختلاف دما بین سردترین و گرمترین شهر استان به ۲۷ درجه سانتی گراد رسید.

به گزارش تبریزگویا، محمد امیدفر روز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این بازه زمانی «تیکمه‌داش» با دمای منفی سه درجه سانتی گراد سردترین شهر استان ثبت شد، افزود: جلفا نیز با دمای ۲۴ درجه سانتی گراد گرمترین شهر استان بود.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی دمای هوای تبریز در گرمترین زمان به ۲۰ درجه و در سردترین زمان به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر رسید و دمای فعلی (هشت و ۳۰ دقیقه) این شهر ۹ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده جوی پایدار همراه با گاهی وزش باد در استان حاکم می شود و تغییرات دمایی قابل ملاحظه ای روی نخواهد داد و دما به صورت نسبی تا ۲ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

امیدفر، ادامه داد: از عصر شنبه یا روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان خواهد شد و موجب ابرناکی و رگبار پراکنده باران می شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها