رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 20:11
  • کد خبر : 12172
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : منتظر تصویب بودجه پیشنهادی تیم فوتسال برای فصل آینده هستیم

مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: منتظر تصویب بودجه پیشنهادی برای تیم ‌فوتسال توسط کمیته ورزش صنایع ملی مس ایران برای فصل آتی هستیم.

به گزارش تبریزگویا، در  دیدار نوروزی و صمیمی اعضای باشگاه مس سونگون با دکتر ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، دکتر یاسر نجف زاده مدیر عامل این باشگاه توضیح داد: کمیته فنی باشگاه با حضور  معتمدین و متخصصین حوزه فوتسال طی جلسات متعددی، بودجه پیشنهادی و لیست بازیکنان درخواستی را به کمیته ورزش مس در تاریخ ۲۰ اسفند ارائه کرده و منتظر تعیین و تصویب از آن کمیته هستیم.
وی تصریح کرد: پیگیری های متعددی قبل و بعد عید نیز صورت گرفته که این مهم(تصویب و ارائه بودجه) باید در روزهای آینده اتفاق بیافتد تا سریعا نسبت به انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی اقدام شود.
هدف اصلی ما در فصل جدید قهرمانی در کنار شناسایی و پرورش استعدادهای بومی است.
دکتر نجف زاده افزود؛ در باشگاه مس سونگون در رشته فوتسال به جز قهرمانی، نمی‌توانیم هدف دیگری داشته‌باشیم. اما در حین طی کردن روند و مسیر ساختن تیم قهرمان باید به فکر پشتوانه سازی، شناسایی و پرورش استعدادهای آینده دار برای فوتسال مس هم باشیم.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون تصریح کرد: مذاکره با بازیکنان فصل گذشته که کارایی خوبی داشتند در اولویت است.
وی در رابطه با جذب بازیکن توضیح داد که مذاکره با بازیکنان فصل گذشته تیم که موثر و کارآمد بودند، شروع شده اما در کنار این قضیه به دنبال جذب بازیکنان تراز اول شاغل در لیگ های داخلی و خارجی هستیم که انشالله بعد از تصویب بودجه پیشنهادی از طرف کمیته ورزش مس ایران اقدام به انعقاد قرارداد با بازیکنان این فصل خواهیم کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها