رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: جمهوری اسلامی ایران دفاع از فلسطین را آرمان و آبروی خود می‌داند و اینکه این حمایت را فریاد بزند ابای ندارد.

به گزارش تبریزگویا، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم اظهار کرد: امام (ره) با نامگذاری چنین روزی، مسئله فلسطین را در وجدان بشری بیدار و مطرح کرده وهمه فریادها را علیه صهیونیسم متمرکز کردند.

وی با بیان اینکه هر ساله مسلمانان ایران و جهان از مراسم راهپیمایی روز قدس به صورت گسترده استقبال می‌کنند، گفت: مسلمانان با شرکت در این مراسم، فریاد مرگ بر اسرائیل را در دنیا طنین‌انداز می کنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران دفاع از فلسطین را آرمان و آبروی خود می‌داند و اینکه این حمایت را فریاد بزند ابای ندارد.

آل‌هاشم با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره) تاکید کرد: امام با اعلام چنین روزی مسأله فلسطین را در وجدان‌های بشری بیدار در واقع مطرح کردند و همه فریادها را علیه صهیونیست‌ها متمرکز ساختند و هر سال شاهد استقبال فراوان و گسترده مسلمانان در این مراسم هستیم.

آل‌هاشم تصریح کرد: روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل و. صف بندی عدل مقابل ظلم است و روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز امت اسلامی و روز عینت بخشیدن به واژه غیرت و صحنه نمایش دفاع از مظلوم است و از مردم استان دعوت می‌کنم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر روحیه ظلم ستیزی این دیار را به رخ جهانیان بکشند.

که به وسیله‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌دهنده‌ این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.امام جمعه تبریز متذکر شد: مطمئن هستم مردم غیور آذربایجان به ویژه مردم غیرتمند تبریز همراه مردم ایران اسلامی آئین روز جهانی قدس را همراه با مسلمانان کشورهای دنیا پرشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها