رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز فلسطین می‌تواند سرآغاز وحدت حقیقی و بزرگ مسلمانان علیه ظلم مجسم و ظالم ملعون باشد.‌

به گزارش تبریزگویا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجف‌قلی زاده سرایی در حاشیه راهپیمایی روز قدس تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که اسرائیل شر مطلق است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین گفت: از آغاز جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی در غزه تا به امروز که این رژیم افزون بر تداوم حمله‌های نظامی، با تکیه بر ابزارهایی چون قحطی، تشنگی و عدم اجازه برای ورود دارو، قصد جان تمام فلسطینیان ساکن نوار غزه را کرده است، شهرهای مختلف بیش از یکصد کشور جهان محل تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌اند. این یعنی دنیا به این نتیجه رسیده که رژیم صهیونیستی شر مطلق و به تعبیر حضرت امام یک غده سرطانی است.

سرایی افزود: امروز فلسطین می‌تواند سرآغاز وحدت حقیقی و بزرگ مسلمانان علیه ظلم مجسم و ظالم ملعون باشد. متأسفانه علی‌رغم خواست ملت‌ها، برخی دولت‌های اسلامی در مسئله فلسطین امتحان خوبی پس نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سکوت دولت‌های مسلمان مصداق کمک به ظالمان رسوای تاریخ است. حمایت عملی از فلسطین قطع هرگونه رابطه اقتصادی و سیاسی با رژیم جعلی است و ما بر همین مبنا دولت‌های مسلمان را قضاوت می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: شهیدان زاهدی و حاجی‌رحیمی و همرزمان سلحشور و جان‌برکف آنها، در روز شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع)، به دست صهیونیست‌های جنایتکار به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نائل آمدند و این هم نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین و حمایت از آزادی قدس شریف روسفید و سربلند است و در این راه سرداران بزرگی همچون حاج قاسم و سردار زاهدی تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها