رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از آغاز بارش های رگباری با نفوذ سامانه بارشی قوی به استان از شب گذشته خبر داد و گفت: از عصر امروز بارش‌های رگباری تشدید می‌شود.

به گزارش تبریزگویا، محمد امیدفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به تشدید بارش ها به ویژه عصر امروز و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته، سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر درون شهری، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: بر این اساس مسافران و علاقه مندان به طبیعت، از اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها، رفتن به مناطق مرتفع و کوهستانی، انجام فعالیت های کوهنوردی و پناه گرفتن در زیر درختان در زمان غرش آذرخش به ویژه در فضای باز پرهیز کنند.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه روز سه شنبه از شدت ناپایداری و بارش ها در استان کاسته می شود، گفت: به دنبال ورود این سامانه به جو استان، دمای هوا به صورت محسوس تا ۹ درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

امیدفر، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته میانه و هریس به ترتیب با ۲۵ و ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و خنک ترین شهرهای استان بودند و در این بازه زمانی دمای تبریز در گرمترین زمان به ۲۲ درجه و در خنک ترین زمان به ۹ درجه سانتی گراد رسید.

وی یادآور شد: دمای فعلی تبریز (۱۲ ظهر) حدود هشت درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۹ درجه کاهش یافته است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها