رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

فرماندهی انتظامی ضمن دعوت همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی با هرگونه اعمال ناهنجار و ضد ارزشهاي جامعه که توسط افرادی معدود و هنجارگریز صورت می‌گیرد برابر قانون با جدیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش تبریزگویا، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیرامون عفاف و حجاب اطلاعیه‌ای صادر کرد.در این اطلاعیه آمده است:

«شهروندان گرامی: از دیرباز پوشش و عفاف نزد مردم ایران اهمیتی سِتُرگ داشته و ایرانیان نقض هنجارهایِ خود در قلمرو عفاف و حجاب را تاب نیاورده و به اشکال مختلف واکنش نشان داده‌اند. عفاف و حجاب همواره برای ایران و ایرانی حائز اهمیت بوده و امر به معروف و نهی از منکر در چارچوبی حکیمانه توصیه شده است.

از طرفی نقض ارزش‌هاي ملی و مذهبی مربوط به پدیده پوشش، مورد نکوهش قاطبه شهروندان است.به همین سبب فرماندهی انتظامی ضمنِ دعوتِ همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی با هرگونه اَعمالِ ناهنجار و ضدِ ارزشهایِ جامعه که توسطِ افرادی معدود و هنجارگریز صورت می‌گیرد برابر قانون با جدیت برخورد خواهد نمود.از آنان انتظار می‌رود ضمن رعایت هنجارهای ایرانی- اسلامی از جمله عفاف و حجاب از هر نوع رفتاری که مطلوب جامعه نیست بپرهیزند».

گفتنی است مخاطبان خبرگزاری فارس با درج پویشی با عنوان «درخواست بازگشت پلیس امنیت اخلاقی به جامعه» و ثبت بیش از ۴۶۰۰ امضا تا این لحظه پیگیری این موضوع را از مسؤولان خواستار بودند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها