رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز از رفع ۲۱ هزار و ۷۴۶ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در بخش مرکزی خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، سعید پورحیدری امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب جهت حصول منافع شخصی خود اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی نمودند که بلافاصله با برخورد قاطع مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان مواجه گردیدند.

وی گفت: مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز طی گشت و مراقبت های لازم از اراضی ملی شهرستان، با مشاهده تخریب و تصرف صورت گرفته داخل در اراضی ملی، بلافاصله نسبت به تشکیل پرونده کیفری و ارسال آن به مراجع قضایی اقدام نمودند.

پورحیدری تصریح کرد: از آنجائیکه که در صورت وقوع هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط اشخاص، متخلفین با اشد مجازات از سوی دستگاه قضا مواجه خواهند شد، لذا مقام محترم قضایی علاوه بر اعمال سایر مجازات های مندرج در قوانین، حکم به رفع تصرف و عودت به بیت المال را صادر نموده که در ادامه مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز نسبت به اجرای آن اقدام نمودند.

وی از عموم مردم طبیعت دوست خواست تا نسبت به هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی احساس مسئولیت نموده و در صورت مشاهده بلافاصله موضوع را به شماره چهار رقمی ۱۵۰۴ گزارش نمایند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها