رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • یکشنبه 26 فروردین 1403 - 18:29
  • کد خبر : 12410
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : خسارت مالی اسرائیل از اقدام تنبیهی ایران

خسارات رژیم صهیونیستی هم شامل برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایران است و هم هزینه‌ای که برای رهگیری آنها محتمل شده است.

به گزارش تبریزگویا، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی نوشت که به دنبال اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل، به پایگاه نظامی این رژیم خسارت وارد شده است.روزنامه واشنگتن‌پست هم محل برخورد موشک و پهپاد ها را هم کدگذاری کرده و نوشته است، نقاط نارنجی مورد اصابت حتمی موشک بوده و در نقاط مشکی هم انفجار صورت گرفته که احتمالا بر اثر برخورد موشک یا پهپادها بوده است.

در عین حال، رسانه‌های اسرائیلی دیشب گزارش دادند، در این موج حمله پهپاد و موشکی ایران، حدود ۴۰۰ میلیون شِکِل [واحد پول اسرائیل] در پدافند هزینه روی دست اسرائیل گذاشته است.

۴۰۰ میلیون شکل تقریبا حدود ۱۱۰ میلیون دلار آمریکایی است.از طرفی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت امروز هزینه رهگیری موشک‌های ایران در آسمان اسرائیل بیش از یک میلیارد دلار برآورد کرد.

همین روزنامه در گزارش دیگری نوشته است که رژیم صهیونیستی در شب گذشته بیش از ۱٫۳۵ میلیارد دلار برای مقابله با حمله پهپادی و موشکی ایران هزینه کرده است.این هزینه‌هایی که این روزنامه عبری زبان اعلام می‌کند، جدا از خسارت میدانی‌ است که پیش از این اعلام شده است.

مشاور اقتصادی سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز می‌گوید، ایران کمتر از یک دهم هزینه‌هایی که اسرائیل متحمل شده، برای حمله هزینه کرده است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نخستین ساعت بامداد امروز به عنوان بخشی از اقدام تنبیه رژیم صهیونیستی در پی حمله تروریستی این رژیم به ساختمان سفارت ایران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با صدها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.سپاه پاسداران همچنین هشدار داد «هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.»

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها