رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 15:15
  • کد خبر : 12483
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : مشکل چندین ساله اهالی کوی سرخوش رفع می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بخاطر اقدامات انجام گرفته در راستای حفظ ایمنی شهروندان، قدردان شهردار منطقه ۲ هستیم.

به گزارش تبریزگویا، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در بازدید از عملیات پایدارسازی ترانشه های کوی سرخوش گفت: در راستای مطالبات شهروندان و رفع مشکل چندین ساله کوی سرخوش که اهالی در اثر ریزش تپه های همجوار این کوی با مشکلات عدیده ای در هنگام تردد و پارک خودروهای خود مواجه بودند، در پی بازدید قبلی شهردار منطقه ۲ قول رفع این مشکل را دادند که با اقدام سریع منطقه و راه اندازی کارگاه برای پایدارسازی تپه های سرخوش در راستای حفظ ایمنی اهالی محله همراه شد.
وی ادامه داد: جا دارد از خوش قولی و اقدام بموقع و تاثیرگذار شهرداری منطقه ۲ برای رفع مشکل اهالی از آقای علی پور زنوزی قدردانی کنم.
حجت‌الاسلام والمسلمین برگی افزود: اقدامات انجام گرفته در حوزه فضای سبز با وجود وسعت بزرگ پارک در باغ موزه دفاع مقدس و همچنین آرامگاه شهدای گمنام توسط شهرداری منطقه ۲ نیز جای قدردانی دارد.
عضو شوای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: احداث راه دسترسی از بلوار استادمعین به ساختمان فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس، رفع مشکلات ترافیکی این بلوار و ایمن سازی مسیر، آسفالت ریزی و تامین روشنائی بلوار استاد معین و سایر فعالیت های به انجام رسیده برای رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از این بلوار از اقدامات ارزنده شهرداری منطقه ۲ است.
حجت الاسلام والمسلمین برگی همچنین احداث مخزن ذخیره آب باغ موزه دفاع مقدس با ذخیره سازی دو هزار و ۵۶۰ لیتر آب برای رفع مشکل کمبود آب فضای سبز این پارک و فضاهای اطراف آن را که در ارتقای روحیه شهروندان می تواند بسیار موثر واقع شود، امری قابل تامل دانست.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها