رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
  • السبت ۱۷ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 21 September
  • جمعه 22 اسفند 1399 - 20:06
  • کد خبر : 1253
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : حضور محسن مهرعلیزاده در تبریز
از تجلیل مدافعان سلامت تا دیدار با امام جمعه تبریز

حضور محسن مهرعلیزاده در تبریز

محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان و فعال سیاسی و اقتصادی به مناسبت عید مبعث به تبریز سفر کرد.

به گزارش تبریزگویا، وی ابتدا با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت این بیمارستان ادای احترام کرد و با تجلیل از جانفشانی و ایثار کادر درمان این بیمارستان و سایر مراکز درمانی در این شرایط کرونایی افزود: کار کردن در این شرایط کرونایی و در دل این ویروس نوعی ایثار و جهاد است و باید قدردان زحمات مدافعان سلامت باشیم.

مهرعلیزاده همچنین دیداری با شهرام دبیری رئیس این بیمارستان و رئیس شورای شهر تبریز داشت و از تلاش این مجموعه به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور قدردانی کرد.

وی در این دیدار با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و قرار گرفتن نیمی از جمعیت کشور در بین اقشار ضعیف گفت: در این شرایط شاهد گرانی و کمبود بسیاری از کالاهای اساسی موردنیاز مردم هستیم که باعث تشکیل صف های مختلف و طویلی از صف روغن و مرغ گرفته تا صف دیگر اقلام شده که دردناک و ناراحت کننده است و باید تلاش مسئولان امر برای حل مشکلات مضاعف گردد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه حضور خود در تبریز دیداری با اقشار مختلف مردم داشت و با تبریک عید بزرگ مبعث گفت: ایجاد رفاه، اشتغال، بهبود اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم باید اولویت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی باشد.

استاندار سابق اصفهان با بیان اینکه مردم آذربایجان همواره وفاداری خود به انقلاب و کشور را در طول تاریخ ثابت کرده اند، گفت: مردم بزرگ آذربایجان و تبریز جایگاه بالایی در کشور دارند و همیشه در تمامی عرصه ها خوش درخشیده و پیشگام بوده اند .

معاون اسبق رئیس جمهور و  عضو هیات عامل  اتاق بازرگانی تهران و ایران درخصوص بودجه ۱۴۰۰ نیز گفت: متاسفانه در بودجه سال آینده همچنان شاهد دلار ۴۲۰۰ تومانی هستیم که  حذف نشدن این ارز  باعث ایجاد رانت و فساد اقتصادی و باکمال توقف تولید و فعالیت‌های مثبت و سازنده اقتصادی می شود.

مهرعلیزاده همچنین دیداری با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان داشت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها