رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب چهار مطب غیر مجاز دندانپزشکی و یک مرکز زیبایی که به صورت زیرزمینی در شهر تبریز فعالیت می کردند، خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، جواد احمدیان اظهار کرد: در هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان، پلیس اماکن عمومی و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور ماموران در مکان مذکور، پس از محرز شدن غیرقانونی و غیرمجاز بودن فعالیت مراکز، اقدام به پلمب شد.

وی افزود: در این راستا چهار مطب دندانپزشکی قلابی و غیرمجاز به دلیل دخالت در امر دندانپزشکی و درمان در شهر تبریز و یک مرکز زیبایی که به صورت زیرزمینی تزریق ژل و بوتاکس انجام می داد پس از پلمب، مدارک موجود به مقام قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

احمدیان با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است، یادآور شد: بر همین مبنا مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی هسیم و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی از مردم آذربایجان شرقی به خصوص شهرهای بزرگ مثل تبریز، مراغه و مرند درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه ها غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها