رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: ۵۷۵ طرح نهضت ملی و ۶ پروژه روبنایی در این شهر آماده بهره‌برداری است که با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شوند.

به گزارش تبریزگویا، فرهاد سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در این شهر در حال اجرا است، افزود: این واحدها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل تحویل متقاضیان واجد شرایط می شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحدهای ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور، اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه‌ تکمیل نواقص پیاده‌روهای این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می رسد.

سعیدی، ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها