رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۶ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریالی جایگاه دار سوخت در شهرستان چاراویماق خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، صمد حضرتی اظهار کرد: به پرونده ۲۳هزار و ۳۲۲ لیتر گازوئیل عرضه شده بدون رعایت ضوابط تعیینی دولت به ارزش سه میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی پس از بررسی میزان موجودی جایگاه و کشف مغایرت، پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت قاچاقچی دام زنده در مرند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریالی قاچاقچی ظروف دام زنده در شهرستان مرند خبر داد.

حضرتی گفت: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرند به پرونده ۲۵رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر حکم به ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: مأموران نیروی انتظامی پس از کشف دامها از دو دستگاه سایپا در محور مواصلاتی خوی به مرند پرونده آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها