رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس بر ضرورت تعریف افق گردشگری برای اماکن منطقه آزاد ارس جهت بهره مندی حداکثری مسافران از خدمات تاکید کرد.

به گزارش تبریزگویا، مجید کیانی در راستای پیگیری پروژه‌های خدمات شهری و بهسازی محیط شهری برای گردشگران، از روند اجرای امورات در سطح منطقه بازدید کرد.‌
رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه خواستار توجه جدی به ایمنی محیط شهری شد و تصریح کرد: نواقصات عمرانی پارک‌های داخل محدوده به‌ویژه پارک طراوت باید در اسرع وقت رفع گردد و زیباسازی محیط اولویت اول خدمات شهری باشد.
وی با بیان اینکه اماکن مختلف ارس نیازمند تعریف افق گردشگری است، تصریح کرد: هر پروژه‌ای قبل از شروع نیازمند نیازسنجی است. برای نمونه‌ای در پارکی که بیشتر توسط مسافرین برای اتراق مورد استفاده قرار می‌گیرد و افراد محلی از آن برای پیاده‌روی و ورزش استفاده نمی‌کنند بیشتر از آنکه سنگ‌فرش کار شود، محل اتراق زیادتری در نظر می‌گیرند و درختکاری در اولویت قرار می‌گیرد.
کیانی در بازدید از محل اجرای پروژه جزیره گردشگری و نوار ساحلی رود ارس، با اشاره به استقبال ارس‌وندان و مسافرین از پیاده‌راه سلامت، خاطرنشان ساخت: زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در این مسیر به‌عنوان یک تفریح سالم به‌زودی فراهم و خدمات‌رسانی آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها