رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، همواره پای کار هستند، گفت: امروز این قشر پای صندوق رای حضور داشته و با سایر مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

به گزارش تبریزگویا، سید، محمدحسین بلاغی در اولین ساعات آغاز روند رای گیری پای صندوق ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که امروز در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی میزبان صندوق ویژ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز هستیم .
وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر قطعا در انتخابات افرادی را انتخاب خواهند کرد که نقش موثری در ترویج و توسعه فعالیت های هنری و فرهنگی در جامعه داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در جامعه نقش مرجعیت دارند، گفت: وقتی مردم می بینند که اصحاب فرهنگ و هنر در سرنوشت خود موثر واقع می شوند به تبع آن، آنها نیز برای حضور در پای صندوق های رای را برای خود وظیفه می دانند.
وی ادامه داد: دور اول دو نماینده از حوزه ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به مجلس معرفی شد اما امروز چهار نماینده نیز توسط مردم انتخاب می شود، امیدواریم نمایندگانی انتخاب شوند که نگاه ویژه به فرهنگ و هنر دارند.
بلاغی در پایان از تمامی اهالی فرهنگ و هنرو عموم مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که در تمامی امور موثر واقع شوند، هر نماینده ای که انتخاب می شود تاثیر زیادی نیز درمسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دارد انتخابات هرچه با پشتیبانی بالای مردم انجام شود قطعا مجلسی قوی خواهیم داشت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها