- شنبه 5 خرداد 1403 - 17:10
- کد خبر : 13218
- پیشخوان
مدیرکل پژوهش خبرگزاری ایرنا گفت: روابط عمومی باغبانی است، برای تغییر ذائقه و نتیجه دهی و تصویرسازی عجله نکنیم.
به گزارش تبریزگویا، محمد رستمپور در کارگاه آموزشی سواد رسانهای با حضور مدیران روابط عمومی و امور بینالملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ارس، اظهار داشت: روابط عمومی بهعنوان معرف سازمان باید یک جو مطلوب ایجاد کند. تولید محتوا قلب روابط عمومی است و در این امر باید آبشاری عمل کرد، بدان معنا که روابط عمومی باید مداوم درحال تولید محتوا باشد.
مدیرکل پژوهش خبرگزاری ایرنا خاطرنشان ساخت: در محتوای خوب باید اطلاعات جدید، لحن یا نگاه نو، سرگرم کننده بودن، روایت داستانی و تحریک عواطف مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه محتوای وایرالی باید متناسب با اقتضائات روز باشد، تصریح کرد: محتوا باید تجربه محور، انسانی و خالص و هشدار دهنده یا مژدهدهنده باشد و به شخصیت ارسالکننده هویت بخشد.
رستمپور نگاه کپسولی به روابط عمومیها را در مواقع بحرانی اشتباه خواند و متذکر شد: هر محتوایی باید حاوی پیام مشخص و هدفمند باشد و از همه مهمتر ابزار اطلاعرسانی تعریف گردد. لزوما نباید به هر تخریبی تکذیبه و بیانیه داد.
وی در پایان ابراز کرد: روابط عمومیها آشپز نیستند که نتیجه فعالیتهایشان در عرض چند ساعت به ثمر بنشیند. روابط عمومی باغبانی است و تصویرسازی و تغییر ذائقه مخاطب زمانبر است.
نظرات